Subject: Peipsiääre vallas Naelavere, Lahepera ja Toruküla külades päikesepargi ja selle lähiala vastuvõtmine ja avalikule väljapanekule suunamine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 10:10:13 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada Peipsiääre vallas Naelavere, Lahepera
ja Toruküla külades päikesepargi ja selle lähiala avalikust väljapanekust.
Peipsiääre Vallavolikogu tegi otsuse planeeringu vastuvõtmise kohta
29.01.2025 otsusega nr 1, sama otsusega jäeti algatamata keskkonnamõju
strateegiline hindamine.

Käesoleva detailplaneeringu koostamise eesmärk on lahendada planeeritava
päikesepargi ruumiline paiknemine. Detailplaneeringu käigus määratakse
kavandatavate päikesepaneelide parameetrid (paigutus, kõrgus, gabariidid),
vajalike tehnovõrkude põhimõtteline paiknemine, juurdepääsuteed, ja muu
päikesepargi rajamisega seonduv. Planeeritava ala suurus on ca 170 ha.
Peipsiääre valla üldplaneeringut muudetakse Joosepi ja Lille maaüksuste
osas. Lähtudes ala ja selle lähiümbruse keskkonnatingimustest ja
maakasutusest, ei ole ette näha detailplaneeringu kavandatud mahus
päiksepargi rajamisel antud asukohas olulist ebasoodsat keskkonnamõju.

Peipsiääre vallas Naelavere, Lahepera ja Toruküla külades päikesepargi ja
selle lähiala detailplaneeringu avalik väljapanek kestab
15.03.-16.04.2025.

Avalikule väljapanekule järgnev avalik arutelu toimub 23.04.2025
(kolmapäev) kell 16.00 Alatskivi vallamajas (Tartu mnt 4, Alatskivi
alevik).

Peipsiääre vallas Naelavere, Lahepera ja Toruküla külades päikesepargi ja
selle lähiala detailplaneeringu materjalidega on võimalik avaliku
väljapaneku ajal tutvuda Peipsiääre valla kodulehel
https://www.peipsivald.ee/alatskivi-piirkond.

Avaliku väljapaneku ajal saab esitada kirjalikke ettepanekuid ja küsimusi
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või Peipsiääre
Vallavalitsusele aadressil Tartu mnt 4, Alatskivi alevik, Peipsiääre vald,
60201 Tartumaa.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>